Meest gestelde vragen

Waar kan ik de trainingstijden vinden?
De trainingstijden staan vermeld in de Wedstrijd Express die wekelijks naar alle leden verstuurd wordt en ook op de website staat.

Hoe weet ik of ik moet rijden?
Aan het begin van het seizoen wordt er een vervoersschema gemaakt. In de Wedstrijd Express die wekelijks naar alle leden verstuurd wordt en ook op de website staat, staat ook vermeld welke ouder moet rijden.

Wat als ik niet kan rijden op de ingedeelde datum?
Regel altijd zelf een vervanger! Doe dit ook, want anders komt het team niet compleet op de wedstrijd locatie.

Hoe kom ik aan club kleding?
Elke speler ontvangt een shirt en broek/rok in bruikleen van de club. Een aantal teams krijgt extra kleding zoals o.a. sponsortrainingspakken en sporttassen van de club. Daarnaast is het mogelijk om SCO-kleding (trainingspak, sokken, tas etc.) te bestellen bij de kledingcommissie via mail: kleding@kvsco.nl . Ook voor het ruilen van kledingstukken kun je een bericht sturen naar dit e-mailadres.

Waar kan ik het wedstrijdprogramma vinden?
In de Wedstrijd Express verschijnt wekelijks het wedstrijdprogramma voor de komende weken. Ook op de website zelf staan de wedstrijden vermeld. Bij “teams” kun je per team het volledige programma terugvinden.

Mijn kind wordt gepest of heeft het niet naar de zin…..
Neem contact op met de desbetreffende trainer of de vertrouwenscontactpersoon van onze vereniging. Op pagina “contactpersonen” van de website staan de contactgegevens van de “vertrouwenspersoon”.

Bij wie moet ik me afmelden voor een training of wedstrijd?
Afmelden moet altijd gebeuren. Neem tijdig contact op met de desbetreffende trainer trainer/coach.

Ik wil graag wat doen binnen de vereniging. Bij wie kan ik terecht?
Neem contact op met onze vrijwilligerscoördinator. Meer info en vacatures vindt je op pagina Vrijwilligerswerk . De contactgegevens van de “vrijwilligerscommissie” vind je op de website pagina “contactpersonen” .

Hoe geef ik wijzigingen door of zeg ik mijn lidmaatschap op?
Op onze website pagina Lidmaatschap | Wijziging doorgeven vind je hiervoor een wijzigingsformulier.

Waar vertrekken we bij uitwedstrijden?
Het vertrek van uitwedstrijden is tijdens het zaalseizoen vanaf sporthal De Steense in Wolvega en tijdens veldseizoen vanaf ……

Moet ik ook kantine diensten draaien?
Voor de aanvang van elk veld seizoen wordt een bijeenkomst gehouden met alle vrijwilligers die kantine diensten verrichten. Er wordt van ouders van jeugdspelers verwacht dat zij minimaal één keer per veldseizoen een bardienst in de kantine op onze Sportcomplex De Hoolt-Tuun in Oldeholtpade  draaien. Het rooster hiervoor wordt op de Wedstrijd-Express geplaatst. Voor vragen of meer info vindt je op pagina “contactpersonen” de contactgegevens van de “Kantinecommissie”.

Wanneer worden de nieuwe teamindelingen bekent gemaakt?

Wat als er verkeerde informatie op de SCO website staat?
Voor aanpassingen op de website, vindt je op pagina “contactpersonen” de contactgegevens van de “Communicatiecommissie”.

Staat je vraag er niet tussen?
Op onze website staat ook een “informatiegids leden”. Met deze informatiegids willen we graag alle (nieuwe) leden en hun ouders/verzorgers een goed inzicht geven in het reilen en zeilen van onze vereniging. Veel logische vragen worden hierin bij het lezen direct beantwoord.